2 Eylül 2011 Cuma

savaşları kaybetti!m

Herkes doğruları söylüyor, bir ben yalancıyım. Gerçek/tenim. Nerden geldiğini bilmek huzur verir mi hiç insana. Gittiği yeri bilmedikten sonra. Az gelişmiş ülkenin az gelişmiş insanı olmak. Durmadan olmak. Hep bir şey olmak. Şey'ler beni delirtiyor demişmiydim. Fichte yalan söylemez : Kişi, eylemlerinin toplamıdır." Felsefeyi sev ama koparma gerçeğinden. Bütün gerçekler bir arada demetmiş. Çözmek sıkıcı, yorucu. Trenler var ve onlara istasyonlar. Ben var ve duraklarım. Varım, buna inanmak veya sanmak. Sanıyorum. Yerinden kalkmak gerekir çoğu zaman, kişi olmak için. Eylem: oturma eylemi.

Sevgilim gerçek bina ederdi. Çırpınıyordum, ellerim güçsüz. Sokaktan bahsettim inime doğru seslendim. Yankı. Yankı yanıkları.

Bütün savaşları kaybettim.
Suya inan sen yine de..de de de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder